Hi
Ek is 'n eerste keer mamma van' n pragtige 15 maande oue baba dogtertjie ...
Ek is, soos baie ander ouers, ek is seker, gefrustreerd met die cresh sy in, indien dit nie was vir 'n wonderlike versorger wat na die kleintjies kyk nie, sou ek haar verwyder het in' n knip van 'n oog.
Ek en my man het verskuif vanaf 'n klein dorpie in die Vrystaat na Kempton Park as gevolg van werk verpligtinge! Met geen ondersteuning struktuur, en om te moet vertrou op 'n vreemdeling wat na ons klein dogtertjie omsien.
Twee dae gelede my baba by die huis kom weer huilende en snik onophoudelik, en dit net ons harte gebreek het om haar so te sien.
Ek kom nou tot die gevolgtrekking gekom dat die enigste ding wat oor is vir my om te doen, is om opleiding te kry vir myself en 'n dagsorgsentrum oop te maak (5 ster cresh franchise met' n baie goeie reputasie, maar wat nie beskikbaar is in Kempton Park.)
Dit gaan 'n groot bedrag wees wat ons moet opdok, en is nie seker of ek die kans moet neem nie.
Ek is baie lief vir kinders, en elke keer as ek in die cresh in loop is daar altyd iemand wat huil, en dit is net te veel vir my om te hanteer. En dan word ek vertel dat kinders (1-2 jaar oud) moet leer dat hulle nie in die arms kan wees 24/7, maar asseblief as daar voldoende personeel was, sou dit nie 'n probleem gewees het nie.
Dit is eintlik 'n uit-roep vir al die gefrustreerd moeders daar buite, ek weet jy ken my nie, maar sou jy dit oorweeg om' n verandering en nie net vir jou kind se voordeel nie, maar ook vir jou gemoedsrus. Ek is so vol vertroue dat ouers en kinders my cresh gaan geniet, dat ek gaan kameras installeer sodat ouers hul kinders kan sien aanlyn, op enige gegewe oomblik van die dag.
Al wat kinders nodig het, is LIEFDE, en nie te huil dag na dag nie, dit is moeilik genoeg om nie in staat te wees om die dag te spandeer saam met mamma of pappa nie.
Laat my asseblief weet wat julle dink, ek oorweeg dit ernstig.