Search Parent24 for...
Welcome Guest! To enable all features please Log in

Notification

Icon
Error

Dagsorg - Kempton Park
Guest
#1 Posted : Wednesday, October 13, 2010 5:59:04 PM(UTC)
Rank: Guest

Groups:

Hi

Ek is 'n eerste keer mamma van' n pragtige 15 maande oue baba dogtertjie ...

Ek is, soos baie ander ouers, ek is seker, gefrustreerd met die cresh sy in, indien dit nie was vir 'n wonderlike versorger wat na die kleintjies kyk nie, sou ek haar verwyder het in' n knip van 'n oog.

Ek en my man het verskuif vanaf 'n klein dorpie in die Vrystaat na Kempton Park as gevolg van werk verpligtinge! Met geen ondersteuning struktuur, en om te moet vertrou op 'n vreemdeling wat na ons klein dogtertjie omsien.

Twee dae gelede my baba by die huis kom weer huilende en snik onophoudelik, en dit net ons harte gebreek het om haar so te sien.

Ek kom nou tot die gevolgtrekking gekom dat die enigste ding wat oor is vir my om te doen, is om opleiding te kry vir myself en 'n dagsorgsentrum oop te maak (5 ster cresh franchise met' n baie goeie reputasie, maar wat nie beskikbaar is in Kempton Park.)

Dit gaan 'n groot bedrag wees wat ons moet opdok, en is nie seker of ek die kans moet neem nie.

Ek is baie lief vir kinders, en elke keer as ek in die cresh in loop is daar altyd iemand wat huil, en dit is net te veel vir my om te hanteer. En dan word ek vertel dat kinders (1-2 jaar oud) moet leer dat hulle nie in die arms kan wees 24/7, maar asseblief as daar voldoende personeel was, sou dit nie 'n probleem gewees het nie.

Dit is eintlik 'n uit-roep vir al die gefrustreerd moeders daar buite, ek weet jy ken my nie, maar sou jy dit oorweeg om' n verandering en nie net vir jou kind se voordeel nie, maar ook vir jou gemoedsrus. Ek is so vol vertroue dat ouers en kinders my cresh gaan geniet, dat ek gaan kameras installeer sodat ouers hul kinders kan sien aanlyn, op enige gegewe oomblik van die dag.

Al wat kinders nodig het, is LIEFDE, en nie te huil dag na dag nie, dit is moeilik genoeg om nie in staat te wees om die dag te spandeer saam met mamma of pappa nie.

Laat my asseblief weet wat julle dink, ek oorweeg dit ernstig.
RonelleVenter
#2 Posted : Monday, October 25, 2010 10:44:20 AM(UTC)
RonelleVenter

Rank: Newbie

Groups:

Hi almal

My hart is baie swaar. Ek het vir Wian tot op 11 maande by my gehou - saam gebring werk toe, baie gelukkig- maar hy het begin woelig raak en te veel vir ons, van verlede week af het ek hom by 'n dag moeder ingesit, wat 'n geskreeu, as ek hom aflaai en as ek hom gaan haal. ja ek weet hy gaan huil, maar hoe nader ons aan die huis kom hoe stywer klou hy, as ons by die hek is begin die lippe al trek as hy haar sien huil hy. as ek in die kamer instap om sy sak te gaan haal - dis diesefde kamer waar hulle slaap- dan huil hy.

hoe bepaal jy of dit die feit is dat hy weg gaan van jou af of dit oor die vrou gaan dat hy huil.

ek weet dit in nie maklik nie. ek weet hy gaan huil maar hel wat meer moet ek doen, hou hy van haar of nie ........

vanoggend het hy sommer naar geword.

hoe weet jy wat is die beste?
Lizelle
#3 Posted : Tuesday, January 03, 2012 3:30:18 PM(UTC)

Groups:

HI DAAR EK REKEN KINDERS VAT ONGEVEER 2 WEKE OM GEWOOND TE RAAK AAN NUWE SORG...
TENSY HUL SIEK IS BEHOORT DIT NIE SO ERG TE WEES NIE... IN MY GEVAL WAS MY KIND NIE MISHANDEL NIE MAAR
NEGLECTED EN SO HET SY OOK GEKLOU AS SY DIE OPPASSER SIEN... VAT DIT AS 'n WAARSKUWING + TRUST YOUR INSTINCTS
nita
#4 Posted : Sunday, February 05, 2012 2:51:58 PM(UTC)

Groups:

Hi Almal

Dit breek my hart as ek al die stories lees van dagmoeders en creches. Ek bly in die Blouberg omgewing in Kaapstad en is besig om eers as dagmoeder te begin en as ek eers geregistreer is n dagsorg sentrum met n verskil oop te maak waar die kinders eerste sal kom ten alle tye.

As ek so lees klink dit vir my baie mense begin n dagsorg vir die geld en daar is niks wat hulle weerhou nie, want met my navorsing om die dagsorg sentrum te begin registreer het ek agtergekom dat jy het geen kwalifikasies nodig om na 6 kinders te kyk nie en daar is meeste van die tyd baie min wat jy kan doen as jou kind nie reg na gekyk word nie.

As al my planne uitwerk wil ek ook he die regering moet kyk na die voorwaardes vir dagmoeders sodat ons kinders veilig kan wees.
Quick Reply Show Quick Reply
Users browsing this topic
Guest
Forum Jump  
You can post new topics in this forum.
You can reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You can vote in polls in this forum.